10.fejezet - Buszozás

Betti szemszöge


Hülye feltűnés keltésben mester divatmajmok....Most komolyan. Mért kell ezt csinálni?? Ha ennyire hangosan akarnak "sétálni", akkor menyjenek egy városon kívüli mocsaras helyre, hátha elsüllyednek a lápban :D Mondjuk mi is röhögünk, de nekünk cukin áll. Róluk viszont sugárzik az, hogy azért csinálják, hogy felfigyeljenek rájuk. Mondjuk ha elsüllyednének egy mocsárban, a TV biztos felfigyelne rájuk :)) Ezt már inkább nem folytatom tovább. Pedig még sok dolgot lehetne róluk mondani... 
-Bebu! Miért bámulsz értetlenül? Nem megyünk ajikat venni? - nézett Regiii értetlenül, és kissé oldalba lökött.
-Auch! Ez egy kissé fájt...De igen, indulhatunk - néztem rá a sértettséget játszva. Persze szerintem Regiii felfogta hogy csak megjátszom magam. Nem most csináltam elsőnek :D
-Bebuuu! Ugye most nem vagy morci rám - nézett rám szomorú szemekkel. Ennyit arról, hogy felfogta :) Ezért is szeretem őt annyira. Néha a tudatlansága nagyon megnevettet :D
-Dehogy vagyok! Csak azt hittem, hogy ennyi idő alatt már eléggé kiismertél ahhoz, hogy tudd szeretem megjátszani magam - mosolyogtam rá, és ezen ő is elmosolyodott. Persze kb. 2 percig álltunk így, vajon mit gondolhattak a járókelők? Néha szívesen belenéznék az emberek agyába :D
-Akkor induljunk - mondta Regiii, és indulni készült, de megállt, mert fogalma se volt, hogy merre kell menni.
-Hát jó. Akkor kell a térkép. Várj....Meg is van. Akkor...keressünk egy buszt? Mert elég messze van a legközelebbi pláza....
-Okiii! De ha csak egy szabad hely lesz, akkor én ülök le! - vigyorgott. Hát igen...Ez is egy külön történet. Ha egy tömegközlekedési eszközzel utazunk, akkor mindig előtte eldöntjük hogy ki üljön az utolsó helyre, ha esetleg ez a helyzet lenne. Ez rendszerint úgy szokott eldőlni, hogy amelyikünk elsőnek lestoppolja az ülhet le :D Na igen. Olyan eset is volt, amikor ő ült és én álltam...Elég annyit mondani hogy ha lehány egy kisbaba, akkor órákig kell áztatni a felsőd. Mikor oda értünk a buszokhoz, figyelmesen kémleltük a menetrendet. Pontosabban kémleltem.Ugyanis Regiii meglátott valami kiskutyát, és erőteljesen simogatta. Igen.Ő Regiii. Imádja az állatokat :)

3 megjegyzés:

  1. Jaj imádom akkorát nevettem a végén imádom ezt a blogot! Ha van bármilyen más blogotok akkor küldjétek mert ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Flóra, el szeretnénk kezdeni egy vámpíros blogot is, illetve még Bebunak van egy amit még nem kezdett el, meg nekem is regeteg ötlet amit elkezdtem leírni, de nem jutottam a végére...szóval wáááá sok van még :)

      Törlés