4.fejezet - "Leleplezés"

Betti szemszöge


Miután elmesèltem Regiiinek,hogy mit ,,derítettem'' ki (:D) elindultunk a roncs viskóba (nem,én senki kedvéért se fogom nyilványosan háznak nevezni). De út közben még be szaladtunk egy üzletbe,mert én minden áron szerettem volna venni magamnak egy angol zászlós pólót, mert úgy gondoltam hogy ha már Angliában vagyunk, akkor feszítsünk zászlós pólóban ;D
-Regiiii!!!! Menjünk be ide!! Moooost!!
-Mer'?
-Pólót szeretnék venni..
-Jó...végülis van időnk...
 Ezután beléptünk a küszöbön. Hirtelen megcsapott minket a meleg levegő.
-Húúú de nagyon hideg van odakint. Most hogy bejöttünk ide,legalább nem fagyoskodunk oda kint. - dörzsölgette mellettem Regiii a kezét. Tényleg nagyon hideg volt az időjárás. Néha úgy éreztem,hogy mindjárt leesik az egyik ujjam (:D)
Az eladó köszönt nekünk,(persze angolul) és ezt még drága Regiii is tudta hogy mit jelent. Aztán elment a raktár(?) felé.
-Na, akkor megyek pólót keresni...Jössz?
Mivel láttam hogy valamit nagyon néz az előtte lévő áruszállítón, oda mentem és énis megnéztem azt amit annyira bámult.
-LOL. Egy fürdőruhás kutya! Ezt nézted annyira??
-Jaja. Ezt holnap meg kell vennem!
-Vagy tudod mit? Majd megveszem neked karira (karácsony), úgyis márcsak 1hét és 13 óra van addig...
-Köszönöm! Amúgy honnan tudod ilyen pontosan? - röhögött
-Számolom...
Ezután pár másodperc hatásszünet után csak úgy dőltünk a nevetéstől, amíg ránk nem szólt néhány 13 év éves lány, hogy maradjunk csendben mert a kedvenc bandájuk száma ment a rádióban,valami One Direction(?). De ezt Regiii nem értette,és tovább röhögött.
-Ammm...Regiii..szerintem hajd ezt abba mert ezek a kiscsajok kinyírnak minket.
-Okéé...abba hagytam.
A lányok ekkor levették a kabátjukat, és milyen pulcsi volt rajtuk!!! Amin kik voltak rajata???? Hát a szöszi srác és barátai!!! Ezt Regiii is észrevette...akkor szóval ők a One Direction...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése