2.fejezet - Kik ezek?

Betti szemszöge


Mikor oldalra pillantottam,láttam hogy Regi kipirult attól amit a szöszi fiú mondott.Kiemelem nagyon helyes szöszi fiú. Ezért mondanom kellett valamit.

-Amm....sorry, but we have to go.....Hy!
Karonragadtam  Regit és maggammal rángattam.
-Most mért megyünk el??Láttam hogy szemeztetek! Amúgy meg mikor tanultál meg angolul??
-1.azért megyünk el mert  láttam hogy elpirultál és nem szóltál semmit,és az elég kínos lett volna némán előtte állni. 2.igen,én is észrevettem. 3.Már mondtam hogy fél évig jártam külön angolra!!!
-Nyugi,nyugi! Amúgy szerintem tetszel neki....
-Gondolod? - csillant fel a szemem.
-Igeeeeeeen!!! De szerintem már ideje lenne 'haza' menni.Merem remélni hogy még nem dőlt össze az úgynevezett házunk...
Ezen mindketten jót nevettünk. De végül ez a terv nem következett be mert elhatároztuk  hogy egy városnéző buszon megnézzük Londont. Megnéztük az információs könyvünket,(apu adta,azt mondta erre még szükségetek lehet. Én ellenkeztem hogy nem kell,de hát végül tényleg szükségünk van rá...)és megnéztük hogy hol van a legközelebbi megállóhelye ezeknek a buszoknak. Éppen egy kávézó mellett álltunk és én a térképet forgattam hogy hol lehetünk,de nem tudtam rájönni. Elindultam az utca sarka felé hogy megnézzem mi a neve. Hát nem vagyok  egy észlény???XDD
-Nézd Bebuuuu!!!! Ott a szöszi sráác!!!
-Hol?? - fordultam meg.
-Gyere ide innen látod!! Gyooorsaaan!!
-Megyek mááár!!!
És tényleg ott volt. De most még mellette ott volt 4 szintén ultra-szuper helyes srác.Hmm. Kik lehetnek ezek? És mért vannak folyton lányok a nyomukban? Meg kell tudnom!!!
-Mér'?? Hova megyünk??
-Regi. Gyere velem.
-Csak oda  azokhoz a srácokhoz.
-Mi???Meg őrültél?? Agyon taposnak minket azok az üvöltöző rajongók!!
-Dehogy!! Na,gyere!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése