8.fejezet - Reggeli "keresés"

Betti szemszöge

Jó kis nap volt.....Nem találkoztunk a srácokkal,de megnéztünk sok szép dolgot ,mellette pedig jól is szórakoztunk.....Zozo-val a végén lehetett már bírni is, mert az állatkertben lekötötte magát, (jó hogy elvolt, hisz a távoli testvéreivel találkozott :DD) meg vettünk neki vattacukrot,ami nem csak neki, hanem Regiii-nek is ízlett, így nem tudom milyen okból, de a fele az én arcomon végezte....1.lecke:sose adj Regiii kezébe vattacukrot, a főtt kukorica biztonságosabb :DD  Szóval jól elvoltunk. Mint a befőtt...ezt anyukám szokta mondani,de nem túlságosan szoktam érteni,hogy ez alatt mit ért pontosan. A befőtt hogy lehet el? Ezt inkább nem  vesézem  tovább.....haha, vesézni. Ez vicces :DD Szóval most befejezem az orvosi dolgokat és elkezdem....
-Bebu...-szólt Regiii.
-Mond - feleltem álmosan.
-Holnap felkeressük az 1D-t?
-Őöööö....persze.
Ez a válasz volt a nap utolsó mondata. Másnap gyünyörű napra ébredtünk.....egy romhalomban. Elvégeztük a reggeli dolgainkat, és ki mentünk megkeresni apámat.
-Ööö....Regiii? Mi ez rajtad? - kérdeztem furán, mert édes barátnőmön egy Micimackós felső virított.
-Hát nem cuki? - kérdezte csillogó szemekkel.
-Nagyon - mosolyogtam - De most már keressük meg a a szüleinket - rángattam.
Apa és Regiii apja, éppen a kertben  csocsóztak(?).
-Apaaa!! Hol találunk kaját? - kérdeztem egy kicsit hangosan. Nem tehetek róla, néha nekem ilyen a normál hangerő :D
-Először is ne ordíts.... - mondta inkább a csocsó meccsre koncentrálva, és nem rám. Komolyan,a felnőtteket mért nem érdeki hogy a gyerekük éhen hal??? - másodszor.....éppen egy VILÁGFONTOSSÁGÚ meccs közepén vagyunk - mondta erősen koncentrálva. Persze megint nem rám.....á, soha .És most bevettettem a szomorú, bociszemes nézést. Ez kislány koromban mindig bevált :DD És most is.
 -Jó, mond mi a bökkenő. - fordult felénk. Végreee!!!
-Már elmondtuk. Hol találunk kaját?
-Menyjetek ki a belvárosba, és keressetek valami kajáldát. Tessék, itt egy kis pénz, egyetetek valamit, de az öcsédnek is hozzatok . - és ezzel vissza is fordult.
-Khmm. Apa, szerinted magyar pénzzel hogy a francba fogunk bárhol  is enni? Mármint, szerinted  ezt  hol fogadnák el?? - néztem rá idegesen,mert már tényleg nagyon kezdtünk éhesek lenni.
-Oh...Tessék - nyomott a kezembe egy halom pénzt (?). Gondoltam,legalább tarthatunk egy kis shoppingolást :DD

2 megjegyzés: