6.fejezet - Miért?

Betti szemszöge

Juhééééé!!!! Megyünk megint sétálni!!! Ez tudom hogy kicsit gyerekesen hangzott,de most hogy kiderítettük ezeket a dolgokat az ír manóról (ezt is kiderítettük,vagyis azt hogy a gyönyörű szemű Niall,ír *-*) és barátairól,hirtelen kedvem támadt  sétálni...Szóval felvettünk egy-egy kabátot(az enyém smaragzöld,egyszerűen imádom *o*)és indulni készültünk.Mondom csak készültünk,ugyanis a legrosszabbat erőltették ránk.A lehető legrosszabbat.....
-Apuuuu!!! Elmentünk Regiii-vel sétálni!
-Már megint?
-Igen...sétálhatnékunk van-vigyorogtam
-De ha már mentek,akkor vigyétek magatokkal az öcsédet is.
-Ne, csak azt ne. Előbb megyünk Manchester-be és kérünk autogrammot a foci csapat összes tagjától....
-Az elég jó lenne...DE! Mi bajod van Zozó-val?
-Idegesítő!
-Jó, akkor is viszitek magatokkal.
-Oké....De ha valami rosszat csinál,akkorát rúgok a seggébe hogy hozáig repül!
Ez kicsit durván hangozhatott, de komolyan mondtam! Nem hagyhatom hogy ez a kis szörnyeteg tönkre tegye a találkozásunkat a fiúkkal. Ha kell magammal ráncigálom egész végig. Az öcsémmel való örökös rivalizálást nem magyarázom többet. Regiii és én kissé duzzogva indultunk a kert felé az öcsémért.
-Remélem nem lesz kedve velünk jönni... - mondta Regiii, és evvel én is egyet értettem. Mikor megérkeztünk a kertbe (valami folytán a kert sokkal szebb volt mint a viskó...), meglepődve néztük hogy az öcsém nincs ott. Csodálkozó szemmel néztem Regiii-re,hátha mond valami használhatót.
-Biztos elrabolták a süti evő szárnyas lovak.... - mondta röhögve. Hát ez nem volt valami használható de jót nevettünk,rajta :D   De ezután már komolyan nem tudtuk hol van...
-Betiiiii, Regiiiii!!! Itt vagyok! Mehetünk sétálni - vigyorgot,vagy inkább vicsorított....Persze hogy csak azért akar jönni hogy idegesítsen minket!!! Soha se érdekelné London!
-Jó..Menjünk..-mondtam mogorván.Már ha én olyan tudok lenni :DD



8 megjegyzés:

  1. Várom a kövit és bocsi már rég olvasom a blogotak csak most sikerült fiókot csinálni!!!<3

    VálaszTörlés
  2. Flóóóóraaaaaa ♥♥♥♥♥ IMÁDUNK ♥♥♥♥♥♥ Dorka, köszi :DDDD

    VálaszTörlés
  3. Kedves Flóra köszike hogy küldted nekem azt az oldit mert imádom komolyan olyan mintha megtörtént volna!Nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anna! Júúúúúúj mi is köszönjük Flórának, neked pedig azt, hogy olvasol ♥♥♥ köszönjük

      Törlés
  4. Szia! Elkészült a kért kritika: http://onceuponatime-critics.blogspot.hu/2013/02/13-kritika.html
    xx. Sz B

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia, bocs hogy későn reagálok!
      kösz a kritikát, és hogy őszinte voltál :)

      Törlés